sâmbătă, 1 februarie 2014

Vreau sa aud

O camera intunecata si doua umbre ce se priveau din directii opuse.
Respiratia era groaie si miscarile inexistente.
Amandoi isi alesesera pozitia,cat mai departe unul de celalalt.

-As fuma.
-Tu n-ai voie sa fumezi draga mea, nu-ti face bine, ai uitat?
-Nici sa-ti fiu tie draga nu-mi face bine dar nu ma vezi pe mine fugind.
-Te pomenesti ca voiai sa o si faci,nu?
-Interese multiple ma stopeaza momentan
-Altfel ai lua-o la fuga?
-Atat de tare incat n-ai putea sa ma mai prinzi.
-Oare? A fost vreodata asa?
-Au fost prea multe pentru a mai fi pomenite si eu am fost altfel.
-Tu mereu esti altfel, niciodata nu am stiut unde te indrepti,as putea zice ca ma faci curios mereu din ce in ce mai mult.
-Ce pacat, tu mereu ai fost la fel.
-Da? Si cum sunt?
-Mereu acelasi.Mereu mort dupa mine.
-Presimt ca sentimentele sunt impartasite.
-Presimti prost, eu n-am sentimente.
-Tocmai de asta te si iubesc,caci tu nu ma vei iubi niciodata.Fix cum merit.
-Poetic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu