marți, 25 februarie 2014

Tensiune si dorinta

Ne durea tot si toate dar nu ne puteam privi in ochi.
Era o ceata sau o frica ce ne stopa mereu.
Ne doream enorm, ne-am fi rupt carnea de pe noi dar preferam sa ne ignoram reciproc.

Zilele treceau si dorinta se transformase intr-un joc macabru de putere.

Amandoi ne-am fi distrus unul pe altul doar de placerea de a o face.

O tensiune interioara enorma ne impingea spre un asemenea act, una incontrolabila si care crestea non stop.

-De ce ma prinzi de mana atat de tare?
-Pentru ca-mi place.
-Sa ce?
-Sa te vad cum te zbati sa scapi.
-Parca asta ar fi atat de greu.
-Nu este? Hai scapa atunci!
-N-am sa ma risc sa am incheieturile vinete doar ca sa-ti satisfac tie o placere bolnava.
-Imi place cum suna asta.
-Ce? Placere bolnava.
-Exact.
-Simti ca te defineste?
-Doar in ceea ce te priveste.
-Cu alte femei te simti bland si normal?
-Nu.Doar indiferent.
-Parca si cu mine erai.
-Parca.Dar nu-s absolut deloc.
-Dar..
-Dar.Sunt si esti. Si o stim.
-Doritori..?
-Da.De sex
-Unde?
-Aici si acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu