luni, 3 februarie 2014

Ce o sa-ti fac

Stiu ca esti tentata.Pe mine nu ma poti minti.
Ti-am observat retinerea atunci cand te-am apucat si tras spre mine si faptul ca n-ai avut curajul sa ma privesti in ochi. Te-ai fasticit si incurcat si m-ai imbrancit.Dar tremurai.
 Cautai sa te ascunzi cu mare chin dar pe dinauntru ma doreai atat de tare. Corpul tau te trada iar ,cum el deja isi imagina tot ce as putea sa fac din el si mai ales cu el.

Nu o sa fiu ipocrit. Imi place sa te privesc. Am o senzatie de satisfactie maxima sa te vad tremurand la cea mai mica atingere a pielii noastre. Vezi tu este suficient sa te ating cu un deget pe mana si corpul tau deja sa vibreze ca atins de cel mai puternic drog. Unul ce l-ar putea distruge.

Iti voi mai recunoaste ceva. Ma incita groaznic ideea ca te sperii. Faptul ca primul tau impuls e sa fugi si ca te-ai arunca de pe o stanca mai degraba decat sa-mi ajungi intre maini. Te sperie gandul ca nu mi-ai putea rezista.Te sperie ce ti-as putea face si mai ales cam cat de tare ti-ar placea.

 Spune-mi, daca ai fi a mea cum ai vrea sa te tratez?
 Nu te speria mie imi poti spune orice, solutia ta se afla in mine.
 Eu iti voi da tot ceea ce ai atata nevoie desi ti-o negi si o sa-ti placa de-o sa urli. De durere sau placere.Tu alegi. Imi voi plimba degetele prin crestetul capului, iti voi mirosi parul si sopti la ureche cam tot ce mi-ar placea si mie sa fac din tine. Tot ce trebuie sa faci tu dupa este sa spui da.

Nu visa la idei de a te lua cu forta. Eu voi sta si te voi privi de departe.
Tu vei veni la mine. Atunci cand vei fi pregatita. Iar eu te voi lua pe nepregatite. Cum o si vrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu