miercuri, 19 februarie 2014

O intalnire

Se intalnisera noaptea pentru ca asa avusese ea chef.
-Fumezi?
-Nu.
-Cum este posibil?
-Nu stiu.Cred ca nu vreau sa-mi stric frumusetea aiurea.
-Te vrei vesnic frumoasa si tanara?
-De ce nu? Suna distractiv.

N-am sa inteleg niciodata de ce femeile au obsesia asta cu frumusetea. O femeie este frumoasa oricand, la orice varsta. De ce atat chin?
-Te-ai gandit vreodata ca ne place sa traim lucrurile interesante la nesfarsit?

-Cum ar fi?
-Sexul de calitate, intalnirile nocturne, calatoriile neprevazute si seductia unui strain dintr-o singura privire.
 Pentru noi frumusetea este o nesfarsita fantana de putere. Una de care abuzam des.

-Dar asta nu e ca si cum v-ati imbata singure cu voi?
-Bineinteles. Dar ne place. Femeile sunt si vor ramane mereu narcisiste.

Ii luase mana si astepta sa vada ceva. Dar ochii ei erau intunecati,ascunsi si goi.
Nu era ea acum pregatita sa se predea oricui. De fapt gandul predarii in general o facea sa vomite.
Nu-i placea sa piarda nimic din ea dar era mereu pregatita sa fure orice altceva din altii.
Vampir energetic o numisera unii, dar ea se prefera a fi numita mai degraba´´ o simpla si unica profitoare´´.

-Nu stiu ce sa fac.
-In legatura cu ce dragule?
-Stii tu cu ce.
-Hmm.Pai poate ar fi timpul sa inveti sa nu faci nimic?
-Cum asa.
-Simplu, te predai.
-Dar de ce as face-o?
-Simplu.Pentru ca asa am eu chef si cheful meu e mai important decat orice sau oricine in lume. (si rase)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu