sâmbătă, 2 mai 2015

Tensiune sexuala la infinit

-Hai sa ne despartim.
-Vrei sa pleci? Ah da, de fapt da, ai pleca putin.
-Ma cunosti.
-Da.De aia n-ai sa pleci nicaieri.
-Daca nu-ti revii o sa plec.
-Din ce sa-mi revin papusa?
-Din ce te-a apucat. Ai innebunit de tot.
-Ah da? Dar ce-ti fac?
-Stii prea bine.
-Din cate am vazut eu iti placea chiar foarte mult ce-ti faceam.
-N-am nimic impotriva sexului. Nu ma deranjeaza, poti sa sari pe mine oricand vrei.
-Stiu, nu te deranjeaza chiar deloc.
-Adica? Ce vrei sa spui? Vrei sa te refuz?
-Incearca daca poti.
-N-am motive sa o fac.
-Da? Accepti asa oameni pe care-i urasti?
-Nu te urasc.
-Nu s-ar vedea asta avand in vedere comportamentul tau.
-Eu n-am zis ca-s normala, da?
-Oh, dar stiu ca nu esti.Incep sa ma obisnuiesc.
-Da? Ti-a luat ceva timp.
-Oh, vai, uite cine provoaca.
-Si uite cine sta degeaba.
-Vino mai aproape si zi-mi asta.Poti?
-Stii prea bine ca pot.
-Fa-o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu