duminică, 29 iunie 2014

Te urasti? Si eu.

Eram pe jos.
Bocanci de piele si atitudine distructiva.

Imi presasem mana pe jos si niste cioburi sau ceva similar imi deranjau buna dispozitie.

-Ce dracu e pe jos? E atat de murdar aici!
-Chiar iti pasa?
-Nu-mi mai pasa de nimic.
-Asta suna tentant. Esti sexy.
-Eu sau cracii?
-Si cracii si tu.
-Normal.
-Auzi de ce noi...nu?
-Pentru ca-mi place sa te chinui.
-Nu ma simt chinuit?!
-Te ascunzi bine.Orice barbat este chinuit de faza asta.
-Bine, nu neg ca mi-ar placea maxim sa te intind chiar aici pe jos si sa tot dau in tine.
-N-am sa intreb la ce te referi exact.
-Da, nici n-ai inteles ce am vrut sa zic.
-Prefer sa nu inteleg.
-Ca intotdeauna.
-Te simti frustrat?
-De tine da.
-HAHAHA. Am ajuns sa fim sinceri?
-Crezi ca mi-e rusine sa fiu sincer?
-Nu. Te stiu nesimtit.

-Bei?
-Da-mi.
-Iti place?
-Imi placi tu.
-Poftim? Pe bune? Sau am baut eu prea mult?
-Facem vreo ceva, sau nu?
-Nu. Nu inainte sa stiu ceva. Tu te urasti?
-Da. Ce conteaza asta?
-E simplu, vreau sa ma vrei , nu sa ma lasi sa te am doar pentru ca te scarbesc.
-Nu ma scarbesti.
-Atunci?
-Ma urasc.
-Si de ce ma folosesti pe mine?
-Pentru ca si tu te urasti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu