vineri, 13 iunie 2014

Cine este el?

Mi-ar fi placut sa fumez.
Nu ma deranjeaza sa fiu goala in fata unui barbat, dar ma deranjeaza intrebarea pusa.

Cine este el?

Nu vreau sa ii dau numele.
Nici nu stiu de ce ma enerveaza sa vorbesc despre el, dar in acelasi timp ma gasesc fascinata in continuare.

Un barbat intreband de alt barbat.
Ca sa ce? Se definesc femeile oare dupa barbatii ce i-au cunoscut?

Barbatii sunt irelevanti, dar sentimentele ce le pot trezi in unele femei, sunt vii.

El ma facea sa ma simt vie?
Stiu ca ma simteam pierduta si agresiva si chinuita. Era un mix ce ma omora.
Si catalizatorul? Un El.
Nici nu mai stiu daca el fusese combinatia perfecta pentru chinul meu, sau o reproducere a proprie-mi minti ce-si cauta dementa.

Sunt intrebata : De ce ai renuntat la el?
-Ca sa-mi sporesc placerea.

-Cum poti simti placere daca renunti la un lucru ce ti-l doresti atat de tare?
-Masochism mental si emotional?
-Iti place sa te chinui dar nu lasi pe altul sa o faca pentru tine?
-In cazul lui mereu a fost asa.
-Nu te-ai intrebat niciodata cum ar fi facut-o?
-Stiu cum ar fi facut-o. Ar fi intors tot ceea ce sunt impotriva mea.
 Ar fi vazut in distrugerea mea inceputul unei noi iubiri.
-Dar tu nu poti iubi.
-Nu pe el. Niciodata pe el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu