marți, 17 iunie 2014

Te voi distruge

-Hai sa-ti zic eu exact, ce vrei tu de fapt.
 Sa ma pun in genunchi si sa te rog.
 Sa ma umilesc. Sa ma distrug. Sa-ti urlu numele.
 M-ai vrea distrusa bucata cu bucata.
 Dar ghici ce? Nimic nu ti-ar da inapoi puterea ta.
 Puterea ta ai decis demult sa o pierzi in fata mea, si ghici ce? Nu o poti avea inapoi.
 Nu poti avea nimic de la mine.

-Atunci..o sa incerc din ce in ce mai mult. Pana voi reusi.
-Si daca ceea ce vrei tu, nu este de vanzare?
-O sa iau tot ceea ce-mi doresc cu forta?
-Doar nu ai fi capabil sa ranesti persoanele din jur, ce nu au nici o legatura cu noi, pentru ca sa castigi un rahat de argument?
-De ce nu? Tu nu ai facut-o cu mine?
-Nu este vina mea ca ai prieteni slabi sau ca ei ma vor.
-Nu desigur, dar este vina ta ca nu te-a deranjat acest aspect niciodata.
-De ce m-ar deranja? Tine de putere..si apoi este unul dintre multele avantaje, ce le voi avea mereu in fata ta.
-Avantaje datorate faptului ca esti femeie
-Sau ca sunt mult mai buna decat tine..la asta. De fapt la orice.
-Atunci de ce nu ai fi si mai buna, tot langa mine, ca inainte?
-Pentru ca tu ma vrei pe mine. Tu vrei ceea ce reprezint. Atat.
-Stii ca lucrurile se vor agrava. Nu vad de ce nu vrei sa renunti.
-Pentru ca tu esti cel ce moare pe zi ce trece mai mult. Ce este consumat de ura si de dorinta. Nu eu.
 Inca crezi ca ma poti rani? Atunci o sa te sperie ceea ce te asteapta.
-Astept cu mare placere.
-Sunt convinsa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu