duminică, 22 iunie 2014

Vrei sa te doara?

Se trezise ceva in mine.
Ma detestam.

De fapt mai rau decat atat, mi-as fi rupt carnea de pe mine singura, daca as fi avut cu ce sa o apuc.

Trebuie sa folosesti pe cineva.

Bineinteles mintea mea gasea mereu
solutii simple si usor de aruncat la gunoi, in altii.

Victime colaterale?

Cui ii pasa? Victime. Victime suntem toti, macar sa ne faca placere asta in vreo forma.

Ma gasisem gandindu-ma la el si apoi la ea.
Chiar aveam un dubii. Pe cine sa aleg?
Un telefon a schimbat totul si acum ma gaseam in fata lui.
Rosul de pe buze si haineele trebuiau sa-mi ascunda slabiciunea.
Imaginea este totul.

-De ce nu bei mai mult? ma intreaba el direct, aproape bucurandu-se de vreo imagine din mintea lui
-Urmeaza sa.
-Bei de bucurie sau de tristete?
-Nici una, nici alta.
-Dar?
-Vreau sa mi te fac mai interesant.
-Daca-ti displac atat de tare, de ce ai acceptat sa ma vezi?
-O forma de masochism latenta.
-Ah, vrei sa te doara? In ce forma oare?
-Singura forma placuta.
-Placuta pentru altii poate..dar pentru tine..si avand in vedere cat de mult ma 'placi'..
-Intocmai. Te-ai desteptat pe parcurs sau deja am viziuni de la alcool?
-Sa dam vina pe alcool.
-Deja ti-am luat-o inainte.
-Nu m-as fi asteptat la altceva de la tine.
-Ma vezi ca fiind atat de sus?
-Imi place sa te vad de jos in sus, ce-i drept. E o pozitie ce ma incanta.
-Trebuie sa-mi reamintesti asta.
-In 10min? Vreau sa fiu sigur ca termini acel pahar.
-Ma preferi beata?
-Te prefer fiind tu si tu rar esti tu cu adevarat.
-Ha! Einstein!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu