sâmbătă, 7 iunie 2014

Ce pozitie preferi?


Problema nu consta nici in ura si nici in atractie. Nu consta in acea incapere si nici in privirea lui directa.

Problema mea era cu mine, si cu faptul ca el o ghicea.

Totul era strans si apasator. Incaperea. Semi-intunericul. El.
Imi placea la nebunie totul.

-Ce drog preferi?

-Whiskey sec. Ma stii doar.

-Te stiu, dar tot nu pot sa inteleg, cum il poti bea asa.

-Imi plac lucrurile tari. Desi..nu ma afecteaza.

-Ne jucam in cuvinte sau in fapte?

-Ne jucam cum vreau eu.

-Imi placi. De cand te-am vazut imi placi. Dar nu m-am gandit ca ai fi asa curajoasa.

-De ce nu? Chiar asa slab esti in fata aparentelor?

-Nu-i vina mea. Arati ca o copila, te imbraci ca o femeie si zambesti ca un demon. 
Ce vrei sa fii astazi? Ce pozitie preferi?

-Nu poti sa ghicesti? Vreau sa ghicesti.

-Sa vedem. Tocuri inalte. Cui. Tinuta office si manusi de piele. Stramte. Sa ingenunchez sau sa fug?

-Prima varianta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu