vineri, 30 mai 2014

Tu nu esti o femeie comuna

 Suntem la fel.
-Suntem sau vrei sa fim?
-Nu a fost vina mea, ca am fost incapabil sa iubesc. Ele nu au reusit sa ma faca asa.
-Sa dam vina pe femei sau cum? Miros misoginism?
-Tu poti sa mirosi ce vrei, dar asta nu schimba ceea ce simt pentru tine.

-Tu nu stii ce inseamna sa iubesti. Urasti oamenii. Te urasti si pe tine. Nici pe mine nu ma placi prea mult.
-Oh, crede-ma pe tine te plac mult.
-Vorbeste frustrarea din tine?
-Nu o sa neg, ca-mi place sa am ceea ce-mi doresc. In general aveam asta.
-In general.
-Da. Asa este. Tu nu esti asa comuna.
-Ti-ai fi dorit vreodata sa fiu? Pentru cateva minute. Stii tu, macar asa, ca sa-ti cedez.
-Mi-ar placea sa-mi cedezi de buna voie. Asta chiar ar fi incitant.
-Si imposibil.
-Nu se stie niciodata.
-Cee dragutttt.Inca speri.
-Nu sper. Poftesc.
-Adorabil
-Iti devin adorabil? Este posibil asa ceva?
-Ce pot sa zic. Imi plac oamenii ce ma poftesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu