joi, 22 mai 2014

Femei si feminitate

'Femeile nu trebuie sa fie rugate, ci luate' spusese ea cu o convingere totala.

-Nu stiu daca as face fata acestui lucru.Nu am adorat niciodata ideea de victima imbecila.

'Nu tine de asta.Tine de a fi femeie.' o spuse iar, fiind foarte convinsa de ea.

-Nu cred ca sunt feminina. Adica sunt sigura ca nu-s. Mereu mi-a placut sa fac eu primul pas si sa obtin ceea ce-mi doresc.

O priveam fiind convinsa ca va ramane, undeva tintita in timp, cea mai frumoasa femeie pe care o sa o vad vreodata. Ma simteam oarecum mandra ca o cunosc. Ca ii eram aproape,mult mai aproape decat a fost vreodata un barbat.

Dar ma afecta durerea ei si faptul ca va ramane la moftul unui barbat.
Ca pentru ea feminitate este o neputinta. O neputinta de a zice ce vrei, de a obtine ce-ti doresti , de a-ti simti sexualitatea cum iti curge prin sange si sa o privesti cu satisfactie, reflectata, in ochii unui barbat.

Eu pulsam. Ea simtea. Nu ma interesa ce simtea in mine. Voiam sa vad asta venind de la ea.
Dar asta nu se intampla. Ma invita dar nu ma tenta. Nu avea nimic agresiv. Desi agresivitatea era acolo. Ascunsa.

Am vrut sa o chinui. Ma ascundeam in manusi stranse pe degete si haine ce ma incorsetau.
Ma inchisesem si totusi o priveam direct. Expunerea ei contrasta cu raceala mea.
Acum eu o tentam si voiam sa vad o explozie.

Ma privea plina de dorinta si eu ma jucam, respingandu-i-o.
Asta era o maniera sadica de a ma chinui atat pe mine cat si pe ea.

'Sa nu ai ceea ce poti avea, doar pentru ca nu-l primesti in maniera ta egoista, este un moft'
Probabil. Nu era ca si cum nu ma simteam perversa.

Nu am vrut sa o sarut. Era pana la urma, cea mai frumoasa femeie pe care o cunoscusem.
Dar m-a sarutat ea. Intr-o previzibilitate totala. Si asa am avut-o. In maniera in care nimeni altcineva, nu a mai putut sa o aiba. Respinsa dar dorita patimas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu