joi, 22 mai 2014

Ti-ai pierdut sufletul?

'Ce faci tu se cheama cruzime, ti-ai pierdut sufletul pe parcurs?'

-Ce? Ma judeci? Tocmai tu? Hai nu ma fa sa rad. Nu faci tu sex cu oricine,oricand?

'Nu chiar cu oricine.Cu oricine ma intereseaza.' o zise cu un usor amuzament in voce.

-E fix ceea ce am zis si eu. Nu ai standarde si punct.

'Am avut standarde cand te-am ales pe tine.'

-Nu mai visa.Nu m-ai ales tu. Ma plictiseam si s-a intamplat sa fii prin preajma. Aruncasem vorbele astea frontal in fata lui si zambisem usor.

'Ajuta-ma sa inteleg.Nu te intereseaza, dar il folosesti caci iti aduce aminte de cineva, pe care-l detesti?'

-Ceva de genul. Stii ca-s sentimentala. Nu-mi place sa tanjesc dupa cineva. Trebuie sa-mi consum mereu poftele. Cu accentul pus pe 'pofte'.

'Da bine. Si daca o ia razna, ca toti ceilalti?'

-O sa alunge plictiseala cotidiana? O sa am de cine sa rad? Serios,de ce-ti pasa?

'Na nu stiu. Nu-s si eu tot barbat? Sa ma sperii, la gandul ce se va intampla cu mine?

-Ohh, ce dragut. Nu esti deja speriat? privindu-l in jos,in timp ce coapsele ni se atingeau

'Incep sa fiu. Dar imi place.'

-Bun. Asa incepe totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu