marți, 27 mai 2014

Trebuie sa fii a mea

Altii nu sunt ca mine, si asta este perfect.
Nu trebuie sa fii eu, ca sa reusesti.
Trebuie sa-ti tremure carnea pe tine si o sa iti iasa.

Aceasta femeie ma vrea.

Tremura, atunci cand o privesc direct si aproape ca,ii pot auzi un geamat, atunci cand o ating, usor, neasteptat, cu degetele pe gat.

Stiu ca-si imagineaza, pe ele, strangandu-i-se cat mai strans pe gat.

Stiu ca vede un animal in mine. Unul ce n-ar tine cont de nimic.
Unul rece si direct. Unul ce nu i-ar pasa de tipetele ei.
Unul ce doreste sa i le auda si sa i le amplifice.
Unul ce ar lua-o direct de cand ar vedea-o.
Unul care vrea sa primeasca pumni si sa o vada sufocata, cum tipa sa ma opresc.
Unul ce stie ca ea-si doreste sa continui.
Unul ce stie exact ceea ce ea este, si care nu este deranjat deloc. Din contra.

Sa va zic ce i-am facut, si cat de tare i-a placut?
M-am dus la ea la 2 noaptea.
Mi-a dat drumul inauntru, caci ea, bineinteles, era cea rece si in control. Ce gluma buna.
Mi-a dat de baut. Mare greseala.

N-am mai simtit cand si cum mi-a intrat alcoolul in sange, dar stiu ca in minutele urmatoare, ea era la podea si avea fusta ridicata la piept.
Imi dadea cu pumnii in piept si urla ' Esti un animal. Te urasc!'

Am vrut sa ii simt ura cum ma cuprinde pe dinauntru.
Sa simt curentul ce ii strabatea corpul si cat de tare era de 'deranjata' de al meu.

M-a zgariat ingrozitor pe spate. I-am intors mainile la spate si dupa i le-am ridicat dupa cap.
Isi forta stransoarea ingrozitor. I-am spus ' O sa ajungi vanata. Calmeaza-te.'
Stiti ce mi-a spus? 'Nu ma calmez. Continua. O sa vezi cam cat de rea pot sa devin.'

Am continuat. Simteam gust de sange in gura si dupa putin timp, mi-am dat seama ca era al meu.
Ea radea. Avea un rajet diabolic pe figura si continua sa-mi bage si mai adanc, limba in gura.

'Daca te opresti inainte sa ma calmez, o sa te omor.'
Am tresarit ' Depinde si in ce maniera o faci.'
'Una, care o sa-mi faca mie o placere maxima, si tie deloc.'
Asa?  O prinsesem de par si ii impinsesem picioarele fortat, mai sus.
Nu. Nu te pricepi.,,,absolut deloc.
Stiu. De aceea o sa continui cat pot eu de repede si de tare.

Dupa 30 de minute. Imi ofera iar alcool, prin urmare ii zic' Esti sigura? Stii ce efect are alcoolul asupra mea.
Stiu. Sper sa-l mai vad iar in 10 minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu