joi, 9 aprilie 2015

Sadicul indragostit.

Intimidare.
Pica pe jos si sufera.
Eu cumpar oameni, eu o sa te fac sa cedezi.
Da, el era agresiv.
Fierbea.
Bun. Si eu fierb, o simti?
Loveste-ma. Sunt deschisa. Ataca fix aici. Aici sunt sentimentele. Aici este frica. Da.
O sa te atac. O sa ma panichez. O sa ma enervez. Asta vrei. Asta vrei sa simti.
Ti-o arat. Musc bine. Iti place.
Vrei mai mult. Incerci iar. A doua lovitura N-ai cazut fetito?
Nu inca. Incearca iar. Mai tare.
Nu te plac. Nu m-ar atrage niciodata cineva ca tine.Imi place cum te minti singura cu ideea ca ai putea.
-Da. Foarte bine. Imi place. Ai terminat?
-Nu inca.
-Continua, te rog.
-Imi place sa te vad nervoasa. Imi arata vulnerabilitate asta. Mereu ai fost vulnerabila.
-Da..
-Tu urmezi.
-Si totusi tu inca imi vorbesti.
-Da. Cred ca ai ceva.
-Crezi sau esti sigur?
-Uneori sunt sigur.
-Uneori sau fix acum?
-Si acum.
-Si mai cand?
-Cand te vad asa ca acum.
-Te enerveaza calmul meu?
-Da.
-Vrei sa ma afectezi?
-Da.Mi-ar placea asta.
-Si sa ma faci sa sufar?
-Da. Foarte mult.
-Si cum iti merge pana acum?
-Prost.
-Ti-ar placea sa ma enervez?
-Nu...
-Dar?
-As vrea sa stiu daca am vreo sansa la tine.
-Nu ai.
-Nu pot sa-mi doresc macar sa am una?
-Desigur. Si mie-mi place sa te vad suferind.
-Pentru ca te dezgust?
-Si asta. Esti o persoana ordinara, ce-i drept.
-Asta nu inseamna ca nu ne-am intelege bine.
-Da? Crezi tu?
-Sunt convins.
-Instinctele tale sunt cam deviate de la natura. Deranjate chiar.
-Si ale tale nu-s?
-Uneori. Ocazional. Poate sau poate nu.
-O simt.
-Cred ca incepi sa-ti dezvolti niste tendinte..ciudate.
-Da. Incep sa te plac pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu