sâmbătă, 4 aprilie 2015

Arata-mi tot ceea ce esti

Nu stiu cum de m-am gasit exact asa.
Picioarele ma dureau de la tocurile cui ce m-ar fi dezechilibrat oricand.
Dar eram tinuta bine.
Simteam zidul cum imi atingea palmele si mi le zgaria.
Gatul mi-era strans si privirea-mi amenintatoare Ce poti sa-mi faci?
-Sa ne bucuram de seara.
-Si de frig?
-Mai ales de frig.
-Nu-s sigura ca-mi place frigul.
-Vezi cum minti?
-Ok. Imi place.
-Frigul?
-Si el.
-Si mai ce?
-Da-mi drumul si-ti arat.
-O sa fii cuminte?
-Niciodata.

Respir adanc. Chiar era frig. Sa amortesti nu alta. Dar totul este un vis oricum, nu?
Nu existam de fapt pana in clipa in care simtim. Si totul era intens.

-Esti gelos?
-Nu.
-Minti,
-Nu.

Ma imbrac in rosu. Ma imbrac in negru. Ma dau des cu tus negru la ochi.
Arat ca un diavol. Arat ca o ispita. Rad prea mult. Visez des. Nu mi-e frica de nimic.
Mi-amintesc ca demult era sa mor de la prea multa bautura.
Corpul imi reactionase bizar si tremuram. Inima ma intepa.
N-aveam nici un regret dar uram faptul ca trebuia sa mor asa de repede.
Dar frica..frica n-aveam.Nu cred ca mi-a fost vreodata frica de ceva.

El imi zambeste ciudat. Exista pasiune in privirea lui. Viata.
Ma priveste intens si-mi spune Arata-mi. Arata-mi tot ceea ce esti.

Si eu-mi amintesc de tot. Moarte.Viata.Trecut.Prezent.Suferinta.Pasiune.Putere.
Toate-n mine si totusi nimic nu conteaza. Nimic n-a contat vreodata.
Inchid ochii si corpul imi este cutremurat. Simte si reactioneaza fara frica.
Condu si fascineaza. Simte tot ceea ce nimeni n-ar trebui sa simta pentru ca ar innebuni si transmite mai departe. Bucura-te de ceea ce auzi. Atinge si misca-te.
Da-ti capul pe spate si simte de ce iadul apartine celor norocosi.
De ce placerea este interzisa.
Sufera pentru ca placerea doare.
Si apoi...revino inapoi de unde ai plecat.
Alta dar mereu aceeasi.
Zambeste.
Adori ceea ce esti.
Si o stii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu