joi, 30 aprilie 2015

Premonitie

Nu stiu ce era, nu stiu ce voia sa fie, nu stiam unde voi fi.
Oscilam des intre trairi ce mi le negam sau pe care mi le innecam in alcool.
Femeia in rosu exista, nu iubise niciodata dar se iubea prea mult pe ea insasi.
Si fix asta o facea sa se piarda incetul cu incetul..
Iar el stia.

-Tu trebuie sa-ti gasesti un barbat potrivit tie.
-A, da? Si cum ar fi ala?
-Pai ar avea tot ce n-am eu.
-Adica?
-Ar fi tanar si impulsiv. Inteligent si puternic.
Te-ar atrage prin faptul ca nu ti-ar ceda cu adevarat niciodata.
Adica, draga mea, s-ar juca cu tine dar tie nu ti-ar permite niciodata sa-l joci.
Pentru ca tie de fapt nu ti-au placut niciodata oamenii pe care poti sa-i calci.
-Cum am facut-o cu tine?
-Exact.
-Tu mi-ai permis sa o fac, stii asta.
-Da, am fost slab. Imi recunosc greseala.
-Greseala? Tu inca traiesti cu impresia ca se putea si altfel?
-Da. De ce nu?
-Cata aroganta.
-Poate as fi reusit sa te seduc.
-Cand? Atunci cand te ignoram total?
-Ma ignorai cu un motiv anume. Stiai ca nu suport asta.
-Da, faceai spume. Era dragut.
-Faceam mai mult decat spume, stii prea bine ca ma faceai sa ma simt ingrozitor.
-Te pomenesti ca nu-ti placea.
-Chiar deloc.
-O faceam anume. Stiam ca esti gelos.
-Da,sunt si totusi imi povesteai..
-Bineinteles, aveam nevoie de un sfat si daca mai raneam in acelasi timp pe cineva, asta nu putea sa insemne decat si mai multa distractie pentru mine, nu?
-Cat cinism.
-Multumesc.
-Stii..incep sa cred ca barbatul potrivit pentru mine nu exista.
As putea desigur sa ma multumesc cu cineva ca tine, dar tu chiar vrei sa te sinucizi in curand?
Sau as putea sa te crut si sa sper in continuare.
-Eu as zice sa nu ma cruti..
-HAHA. Desigur ca ai zice asta.
-Ma cunosti bine si stii ce simt pentru tine.
-Din pacate. Erai mai interesant cand nu ma placeai.
-Da. Mi-ai mai spus asta. Tii sa mi-o tot amintesti
-Imi place sa te chinui.
-Evident.
-Daca el ar exista...cred ca mi l-as dori mort. Adica sincer, chiar cred ca mi-ar veni sa vomit de nervi.
-Da? Asa de mult iti urasti sentimentele?
-Mai mult decat atat. Cred ca nu m-as suporta.
-Esti o copila. Ai adora sa fii indragostita. Te-ar provoca.
-M-ar face si mult mai slaba..Mai vulnerabila.
-Exista putere in vulnerabilitate. Este un alt prag, unul peste care trebuie sa treci, sa inveti sa-l controlezi, daca nu simti asta nu vei sti niciodata.
-Tu de unde stii asta?
-Pai te iubesc pe tine, nu? Si inca respir.
-Inca.
-Da, bine zis. Inca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu