miercuri, 1 aprilie 2015

Excitarea de ieri si de azi

Nu stiu daca ce se simtea in aer..era frica.
El spunea ca este mai mult de atat dar ceva il trada, o anumita nesiguranta in voce.

Ma trezisem cu o dorinta ciudata.
Simteam caldura zilei, cum se lumina camera si-mi doream sa zbor. Sa dispar. Sa plec fara sa anunt. Sa ma urc in alt avion si sa nu stiu unde va ateriza. Un zgomot insa m-a scos rapid din visare.
-Pentru tine .Si a disparut,
 Trandafiri rosii. Urasc trandafirii rosii. Oare atat de banala ii par?
O femeie tipica pe care seara o duci la cina, ii dai un vin bun, niste trandafiri si ea te iubeste?!
Se simte speciala?! Simte ca merita sa primeasca ceva pe o tava de argint, sa fie frumoasa si atat.
Sa fie iubita tipic si atat.

Revine. Iti plac?
-Sunt minunati.
-Atunci de ce i-ai lasat pe masa? Vrei sa ii pun eu intr-o vaza?
-Fa ce vrei.

Si cobor. Si simt un nod in gat. As zice ca-i plictiseala dar de fapt este frica de banalitate.
Imi prind parul lung privindu-ma in oglinda, mecanic, neschitand pe chip nimic.
Simt ca te-am suparat.
-Nu. N-ai cum. Si gandind.. (N-ai cum sa ma atingi cu nimic oricum.Esti slab.)

-M-am gandit sa mergem la..
-Este perfect. Ma duc in camera. Sa vii sa-mi bati in usa peste o ora jumatate. Fix.

Deschid laptopul.
-Esti acolo? Doamne! Cum este in Paradis?
-Tu, cum crezi?
-Banuiesc ca foarte bine.
-Mda.

Imi trag ciorapul matasos,mecanic,pe picior. Este cald. Pot purta portjartier.
Daca ma imbrac in rosu o sa pot sa simbolizez oare inima asta blestemata ce o am, ce este sangeranda?
Se va potrivi oare ? O sa observe vreo cineva? Sau o sa ma amuz doar eu de cinismul situatiei?
Sa terminam odata.

-Arati...
-Da.Stiu.Sa mergem.
-Trebuie sa-ti zic unde mergem.Locatia este in apropiere si are..
-Nu.Nu trebuie. Nu vreau sa stiu. Surprinde-ma?!

La un 5 ani diferenta, putin sau mai mult.
Alta eu. Alt el.
-Simt nevoia sa te iau acum de aici.
-Da? Ce gest m-a tradat?
-Toate. Ai facut-o pe blonda aia sa te viseze foarte frumos la noapte si dupa ai lasat-o de una singura si dupa te-ai apucat sa dansezi.
-Stii ca-mi place sa dansez.
-Asa?
-Nu-ti place cum dansez?
-Oh ba da. Si mie si la toti barbatii ce te-au vazut.
-Haide. Nu cred ca m-au vazut chiar toti.
-Ma tem ca da.
-Asta este. Ce pot sa fac acum?
-Poti sa te ridici de pe scaun acum, daca nu vrei sa te ridic eu.
-Ridica-ma tu.
-Daca te ridic eu, o sa faci ce vreau eu.
-Fii convigator.
   Si deodata nu mai pot sa respir cum trebuie dar nu pentru ca am un nod in gat.
   O mana imi presioneaza gatul si alta ameninta sa ma distruga, de prea multa placere. Si iesirea este atat de departe..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu