vineri, 1 august 2014

Ramai cu mine

-Daca ramai cu mine eu voi fi bine
-Cine spune asta? Tu? Tu esti distructiv. Tu nu stii ce vrei.
-Te vreau pe tine. Nu e suficient?
-In ce lume ar fi asta suficient?
-In una ce te incita?
-Doar pentru ca .. imi plac lucrurile bizare nu inseamna ca.. as accepta asta.
-Ar fi atat de oribil sa fii langa mine?
-Avand in vedere ca nici macar nu-mi pasa daca mori maine.Da.
-Este perfect. Nici mie nu-mi pasa daca mor maine.
-Vezi?
-Pe tine? Pe tine te vad si te plac obsesiv.
-Nu pe mine! Nu-ti pasa de nimic. Nu suna prea normal totul.
-Eu zic ca este perfect. Nici tu nu esti normala. Stiu ca-ti place situatia asta
-Nu vreau sa te distrug.Cel putin nu asa.
-O sa o faci daca iesi pe usa aia. Cat timp esti aici va fi distractiv.
-Pentru cine?
-Pentru tine desigur.
-La ce te astepti?
-De la tine? Mereu la ce este mai rau.
-Dar..de ce?
-Esti ultima si singura mea sansa la viata. Fara tine sunt mort indiferent daca respir.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu