luni, 28 iulie 2014

Vreau sa ma doresti

Negrul mi-ascunde lucruri ce-mi lipsesc.
Acea raceala ucide si eu ador sa ucid.
Nu, nu pe ea.
Pe ea o voi mai lasa sa se chinuie putin singura.

Imi iubesc propria esenta dar pe tine nu te iubesc.
Si pentru ca nu te iubesc tu ma vrei.
Sunt lucrul interzis. Sunt fiorul rece ce-ti sopteste din spatele urechii tale, sa cedezi.
Si o vei face. Foarte dramatic si exploziv.

De abia astept.
Imi vezi zambetul? Il simti in tine?

Da? Si ce mai simti?
Ma simti deja cum ma invart puternic si-ti intru cutremurandu-te?

Crezi ca-mi face placere?
Sau te omoara gandul ca esti una din multele?

Te crezi unica? Sau deja stii ca nu esti?
Te omoara dar te incita in acelasi timp ca tu esti..doar una?

Vrei sa fii mai mult?
M-ai pocni? Ai sari la gatul meu si m-ai musca dar ti-e frica de faptul ca mi-ai ceda imediat in brate?
Ti-e frica de apropierea mea?
Nu vrei sa ma uit direct in tine, pentru ca deja stii ca stiu orice iti face..placere. Si mai ales ca te doare.
Stii ca as vrea sa te doara. Si sa urli.
Ca am o incantare din treaba asta.
Din tine.

Ma vrei si fugi.
Tentezi dar eviti.
Speri ca tu vei fi mai buna de atat. Dar stim deja ca nu esti, nu?
De ce ai fi mai buna? Cand eu sunt tot ceea ce-ti doresti.
Cand eu sunt tot ceea ce ai gusta iar zambetul meu iti tortureaza noptile.

Sunt aici. Te vad si nu-mi pasa. Si te omoara asta. Iar eu zambesc. Ma simti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu