sâmbătă, 16 august 2014

Femeie de gheata


Nu-mi placeau ochii lui. Niciodata nu m-au fascinat ochii deschisi la culoare si totusi, m-am gasit atunci zicandu-i:

-Sunt atrasa de iarna.Iubesc felul cum totul e inghetat dar in acelasi timp atat de perfect.
-Ice queen, ti se potriveste porecla
-Oare? Te simti inghetat,incapabil si totusi uimit?
-Esti o femeie frumoasa.Sunt putin surprins de frumusetea ta.
-Doar atat?
-Sa zicem ca doar atat.

-M-ai rupt in doua si nu ti-a pasat.
Ti-am dat tot si tu ai stat, ai privit si dupa ai ales sa ma calci in picioare.
Stiai cum sunt si am crezut ca intelegi. Dar nu ti-a pasat.Puteai sa faci orice din mine si as fi acceptat.
Mereu m-am daruit complet. Dar nu a fost suficient. Sper sa crapi si sa mori singura fix asa cum meriti.

-Persoanele ca mine nu ajung singure.Nu cand peste tot exista persoane ca tine.
-Ai deja pe altul,nu? De ce nu ma mira asta oare?
-Pentru ca sunt o femeie frumoasa?!
-Nu.Pentru ca barbatii sunt niste idioti si mereu vor sa aiba ceea ce nu pot avea.
 Si stii care-i paradoxul? Te urasc pentru ca ma afectezi. Inca-mi pasa. Nu stiu nici macar eu de ce. Cred ca sunt nebun daca-mi pasa de o persoana ca tine.Da, zambesti, de ce nu ai zambi? Sunt un tampit.
-Tu-ti alegi soarta?!
-Da.Asa este.Doar tu fata buna ce esti m-ai avertizat.Dar amandoi stim de ce ai facut-o.Stiai ca nimeni nu ar crede asa ceva.Cum cineva ca tine ar putea fi rea? Nici macar om?
-Da chiar.Cum de?

-Esti..nebuna.Asta-i singura explicatie. Nici macar nu stii ce faci.Faci totul asa din inertie si ca te amuza.
-Nebuna? Da,sunt si asta scumpete.
-Atunci lasa-ma sa te ajut dracului! Stai cu mine,opreste-te din tot ceea ce faci si lasa-ma sa-ti fiu aproape.Sa fiu ceva!
-Nu.Nu ma simt fericita langa tine.De fapt nu cred ca simt vreo ceva.Este chiar ciudat.
-Ce-ti lipseste?Ce vrei sa-ti dau?
-Pace.Vreau sa ma lasi in pace si sa dispari de tot.
-Nu pot! Stii bine ca nu pot!
-O sa inveti sa o faci pentru binele tau.
-Doar nu te astepti sa te las altuia.Sa fii fericita si bine mersi cu altul!
-O sa fiu singura.Eu mereu sunt singura, chiar si atunci cand sunt langa cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu