duminică, 29 decembrie 2013

Inchide un nasture

Demult,mi s-a zis ca debordez de o agresivitate ascunsa si ca as fi un fals cu un zambet ce provoaca fiori,uneori de aia chiar dulci si tentanti.Dar mie nu-mi plac chestiile dulci ci cele interzise.

Acum o seara am cunoscut o femeie iar ea m-a refuzat de dragul de a o face.
Se uita in ochii mei direct de parca m-ar fi vrut in acel moment,chiar acolo si am simtit-o si stiu ca si-a dat seama,dar cand i-am raspuns si m-am apropiat,imediat s-a intors.
Ii simtisem parfumul,era dulce si ademenitor si ma facea sa intreb ce gust ar fi avut pe gatul ei.
Dar ea nu mi-a dat ocazia,ca orice femeie tembela,ce-si refuza placerea de a simti ceva intens si rapid.

Le cunosc ca propria-mi palma.Fug caci asteapta sa fie prinse.
Altadata as fi prins-o,chiar bucuros.Mi-as fi infasurat mana in parul ei blond si stiu ca in ciuda gemetelor ca nu s-ar fi zbatut absolut deloc din mainile mele pana cand totul nu s-ar fi terminat.

Acum,o credula cu chip de ingeras imi incanta privirea.
Imi place sa se joace si se considera fatala,motiv pentru care si-a incheiat pana in gat camasuta-i stramta.
Ma priveste de jos in sus cautand in zadar sa-mi demonstreze ca nu-i frica de mine.
Dar stiu ca ii este,i-am surprinsa un usor tremurat al mainii si stangacia cu care s-a asezat pe scaunul din fata mea.Gandul blondei de ieri inca ma roade.Inchid ochii si parfumul ei inca viu imi intuneca mintea.
´´Pisicuta,dar ce mai astepti? Cat dureaza sa dai jos o camasa? Sau vrei sa ti-o rup cu tot ce ai pe tine?´´

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu