marți, 17 decembrie 2013

Nu trebuia sa rezisti

Las munti de lacrimi si dorinte desarte,si-mi cant placerea de pe cele mai inalte culmi de egoism.
Odata mi s-ar fi zis ca o sa mor de sine dar eu astazi stau dreapta.
Nu m-am pliat pe prescriptia terapeutului caci el s-a pliat prea bine pe mine.
Era unul din multi care mi-au sustinut nedreptatea firii.
Eram prea mult si mi se cerea prea putin iar cum putinul ma enerva il distrugeam fara mila.
Cand imi vomitam amarul,el nu a fost alaturi de mine.
Pentru ca oricine ar fi vazut evident ca eu aveam nevoie de mai mult din mine si mai putin din ei.
El a stiut si s-a imbolnavit constientizand ideea.
Ca el nu a semnificat nimic pe cand eu semnificam totul pentru el.
Iar cand scopul a fost indeplinit.El a disparut.De tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu