vineri, 24 ianuarie 2014

Eu exist ca sa te fac sa suferi

Orgoliul meu nu este mai mare ci este doar cu mult mai bun.
Stiu ca ti-ai visat noptile langa mine si ai sperat ca daca vei lupta mai tare. Mai bine. Mai dur, ca vei si castiga.

De ce n-ai fi castigat? Femeile din trecutul tau doar au picat urat si dramatic.In genunchi. Si tu ai ras. Si ele au plans. Si tu le-ai lasat. Si ele te-au blestemat sa fii singur.

Acum asa ai si ajuns si de multe ori te intrebi daca o si meriti.
Te-as asigura ca e adevarat dar e mai dulce placerea de a te observa de la distanta.

Imi place cum te roade pe dinauntru, imi place sa te vad nedormind.
Imi place sa ma stiu adanc intrata in pielea-ti blestemata si sa stiu ca mereu ai un gust amar caci ma vezi oriunde ai privi. Imi place sa stiu ca ai cazut .Imi place sa stiu ca eu sunt sursa.
Imi place sa te stiu nesatisfacut alaturi de oricare alta femeie.
Imi place sa stiu ca iti vine sa urli si ca-ti inghiti suferinta in fiecare dimineata la ceai.
Imi place sa stiu ca ai riscat totul pentru mine si ca ai pierdut. 
Imi place sa stiu ca-s tot ceea ce ti-ai dorit vreodata.
Imi place sa stiu ca sunt mai buna. Si mai rea.
Imi place sa stiu ca ma doresti. Chiar si acum. Si ca te omoara.Cu fiecare zi ce trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu