vineri, 28 martie 2014

Frumusete blestemata

Frumusetea este un dar pierdut.
Este ispita diavolului ce-si urla sfarsitul.

Cand il savurezi nu ii visezi finalul dar simti spaima ce-ti sufla usor in ceafa, si-ti ingheata maruntaiele.

'Merit totul pentru ca pot sa am totul.'
-Inafara de mine?
-Inclusiv pe tine.
-Depinde in ce fel nu? Nu asta te si roade?
-In orice fel mi-as dori si apoi cand vorbim de ros, vorbim de fapt de tine.
-Gelozia mea?
-Gelozia ta. Exact. In ce stadii te mentii?
-In unele bune nu? Inca te afli in fata mea si-n adevarata splendoare.
-Splendoare? Ai invatat sa vezi prin haine?
-Prin piele mai exact.
-Da? Si ce anume vezi?
-Pe tine.
-Cum?
-Cum esti.
-Si cum sunt?
-Singura si exceptionala dar teribil de singura.
-'Avantajele' puterii
-Nu dezavantaje?
-Nu. Totusi inca te afli in fata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu