vineri, 7 martie 2014

Obsesie curata

-Stii doar ca nu pot sa dorm din cauza ta
-Te roade constiinta sau suferi de perversitate?
-Si una si alta?
-Esti bolnav.
-Dupa tine. Mereu am fost. Stiu ca stiai, de fapt cred ca asta ti-a fost si scopul.
-Sa te chinui?
-Exact. Sa faci ceva ce altele n-au putut face.

-Pentru ca nu le-ai iubit?
-N-as zice ca nu le-am iubit, am incercat, n-am reusit.
-Ar trebui sa te cred ca pe mine ma iubesti?
-Daca ma lasi sa-ti arat, o sa o simti si tu.
-Sa o simt? Tu nu esti capabil sa iubesti, tu m-ai vrea in orice forma posibila, legata,ca un obiect frumos ce-ti apartine.Cam asta e iubirea aia a ta.
-Nu voi nega ca sunt o fire geloasa
-E mult mai mult de atat si o stii

-Nu stiu ce e,bine? Stiu ca ma doare pieptul si ca-mi doresc sa vomit tot din mine la gandul ca esti cu altul
-Suna a obsesie curata
-Si ce daca? Persoanele ce iubesc nu pot fi obsedate?
-Nu in sensul in care esti tu.Nu.

-Ce-ai face daca as locui cu tine?
-As fi fericit.Ti-as gati si face ceai si te-as lasa sa faci ce vrei tu toata ziua.
-Doar sa nu ies cu altii nu?
-Pai esti iubita mea nu?
-Nu.Nu te iubesc.
-Pai atunci ce este asta?
-O propunere. Directa. Vreau sa ma joc.
-Nu te poti juca cu mine!
-Ei nu, incearca-ma. Accepta
-Macar ma aduce mai aproape de tine...
-Accepti sau nu?
-Accept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu