luni, 10 martie 2014

Revedere

Nu-ti apartin si nu mi-am dorit vreodata sa o fac.
Fumez doar pentru a te enerva, te-ai prins?
Imi place figura ta enervata care incearca sa ma descoase.
Stii tu aia ce o ai atunci cand nu poti sa obtii ceva.
Ah uitasem, asta se intampla atat de rar, nu?

Sa fi trecut doi ani sau mai mult?
´´Trei, au trecut trei ani.´´
-Timp in care vrei sa ghicesti ce am facut sau te sperie gandul acesta?
´´Imi pot imagina.
-Nu.Nu poti, deci te provoc sa intrebi.

´´Cu cine mai esti sau mai exact unde te afli?
-Imi vrei coordonatele geografice pentru o vizita?
´´Vreau sa vad de ce a trebuit sa te intalnesc astazi. Aici.
-Pentru ca destinului ii place sa rada de tine?
´´Din ziua in care te-am cunoscut.Da.

-Credeam ca sunt o minune!
´´De privit da, de atins nu.
-Ha, din cate tineam eu minte tu nu m-ai atins vreodata.
´´Fizic nu, dar tu m-ai atins suficient incat sa ma doara.
-Cu vreun toc ascutit cui?
´´Mai rau. Cu mintea, mi-ai intrat in cap si m-ai infestat
-Sper ca ti-ai luat antirabicul. N-as vrea sa faci acusi spume la gura.
´´Prea tarziu. Deja te-am vazut.

-Ce sabii, ce razboaie, ce pumni, unii trebuie sa ma vada si gata cad fulgerati la pamant.
´´Stii ca e mai mult decat atat.
-Stiu ca esti barbat si ca de asta te chinui.
´´Stiu ca sunt slab. Se vede, stiu ca vezi.
-Te vad si nu-mi pasa.Dar sper sa ne mai intalnim
´´De ce?
-Vreau sa vad cum avanseaza turbarea. Stii ca ma fascineaza bolile psihice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu