duminică, 26 ianuarie 2014

O femeie mai ciudata

Nu era slab si nici un zambea des.
Nu-i placea sa fie romantic desi era un gentleman desavarsit atunci cand se simtea usor tulburat de vreo femeie.

Dadea replici acide si ii placea sa enerveze maxim pe oricine ii cadea in plasa.

Isi ura mama pentru ca si ea, ca multe alte femei dupa ea, refuzase sa ii ofere afectiunea cuvenita.

Stia foarte bine ce nu-i placea dar nimic din ceea ce vroia cu adevarat.
Isi hotarase singur soarta de dinainte ca ea sa aiba sansa de a se crea; el nu va iubi nici o femeie si va adora sa fie urat de fiecare in parte.

Dar ea? Ea-l privea usor batjocoritor si obisnuia sa ii zica pe un ton fals si dulce si enervant ´´Uneori esti chiar simpatic.´´ Simpatic? Cum dracu sa fie el simpatic? Fusese acuzat ca e porc, chiar pervers si psihopat, dar simpatic? Cum de a`putut da asa o impresie gresita?
 Multe seri si le pierdea gandindu-se la ea in maniere cat se poate de ...perverse.

Era ceva in acel zambet indiferent si in maniera in care ea-l atingea usor pe umar,il privea direct si apoi isi schimba privirea si zambea intrebandu-l de chestii diverse,mereu alte chestii, niciodata nimic personal sau macar care sa-l vizeze pe el direct.
Sa vizeze ideea ca el ar exista si ca barbat. Sa-l vada ca si el totusi ar putea face multe si ca in alte cazuri n-ar da doi lei pe creierul ei ..ci ar freca toti peretii cu ea. si dupa ar pleca fara sa se mai uite in urma.

De multe ori si asta vroia sa faca.Sa o apuce odata de mijloc, sa o ridice in sus, sa ii muste buza de jos, sa ii prinda mainile micute in ale lui ,sa o vada toata inghesuita si incapabila aproape sa mai respire din cauza limbii lui si dupa sa mai vada ea, daca mai poate sa zica vreo ceva destept. Daca macar mai poate sa-l pocneasca.

´´Trezeste-te,este doar o femeie´´.Se trezise furios. Astazi o sa ii arate ei cam cat este de capabil si o sa termine odata cu toata povestea asta.Ce se va mai intampla dupa nici nu mai conteaza. El trebuie sa faca asta.Nu-i ii e frica lui de o fetita. Parca ii si vedea fata, toata rosie si furioasa ca o cobra turbata, dornica sa-l muste si sa-l vada mort la pamant. Si atunci,atunci el va zambi si va pleca.
 O va lasa mica si nervoasa,singura cu nervii ei si nu-i va pasa. O sa o lase sa se chinuie singura sa-si puna intrebari despre orice si nu ii va mai raspunde la telefon. Dupa cateva zile poate o sa o vada iar, dar doar dupa ce ea va fierbe in suc propriu. O sa mai vada el exact ce si cum.

Pasise hotarat,deja zambea la gandul fetei ei toata revoltata si la viitoarea antipatie pe care ea va incepe sa o manifeste pentru el. Mergand vazuse la distanta de el un par lung si o rochie scurta. Neagra chiar. Stramta. Se gandise imediat ´´Ooo lume noua, si pare si bunaciune. Haide ca ziua de azi se anunta chiar buna, clar o sa am ceva ocupatie in timpul cand nu voi raspunde la telefon..antipaticei´´.

Deodata tipa se intoarse.´´Ghici cine si-a cumparat geaca de piele?´´
Si pamantul s-a crapat deodata.In capul lui.Stapanindu-se cu greu ..´´Aaa tu?´´
´´Ah nu, ma-ta! Bineinteles ca eu.Tampitul naibii.Ce credeai? Ti-am zis doar ca vroiam de mult.´´
-Pai unde e?
-Bineinteles ca nu pe mine, e in sala, du-te si adu-mi-o daca vrei sa o vezi. Mi-e lene sa o car eu.
-Mda.. Ma rog. Ma duc sa vad. ..Bine, bine de tot am ajuns, acuma cretina asta mica ma pune sa ii fiu si majordon, bine,bine de tot ai ajuns prostul naibii, prostul prostilor, prostul orb, cum de naiba n-ai mai observat pana acuma cat e de buna? Cum ma? Cum? 

-Uite haina. Hai pune-o odata pe tine, sa vedem care-i marea smecherie.
-Pune-mi-o tu!
-Adica? Nu esti capabila nici sa te imbraci?
-Cine a zis ceva de imbracat? Nu-s capabila sa ma dezbrac mai exact. Dar daca esti prea prost sa o faci tu..nu ca n-as fi banuit vreodata ca n-ai fi..ma descurc si singura..si cu alte ajutoare.
-Ma descurc foarte bine chiar. Zi-mi doar unde si cand.
-Cand zici? Si unde? Acum doi ani mai precis.Tot aici. Acum doi ani cand te-ai cuplat cu tipa aia ce stiai ca nu o suport ..doar pentru a ma enerva. Bineinteles ca tu ai vrut sa ma enervezi ca sa-mi arati ca esti mai puternic, ai vrut sa-mi arunci asa in fata mea cam ce poate sa-mi faca mie instrumentul tau al muncii..care daca nu ajungea in mine direct macar sa ajunga metaforic. A ajuns si bine. Si de abia acuma-mi si place cum mi-o da cu adevarat. Pardon cum ti-o da.
Mersi ca mi-ai adus haina. La cat mai multe revederi dureroase..zilnice.. pe holurile scolii.Te pup dulceata. ´´

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu