sâmbătă, 21 septembrie 2013

O dorinta.

Vreau sa pic in ne-simtire,
Sa ma anulez ca fiinta vie;
Si inima-mi pulsatoare de otravuri stralucitoare.

Sa-nchid ochii si sa fiu atins de propria-mi durere
Vrajit adanc de amorul propriu metamorfozat in o ea.

Nodul din gat sa-mi opreasca suflarea si urletul neputintei
Iar corpul sa-mi fie a mea inchisoare.
Sa-mi infestezi sangele cu cea mai neagra sudoare
Si sa-mi vomit disperat propria-mi slabiciune.


Obsesia sa se cheme fascinatie iar numele meu un simplu ecou
Sa-ti miros pielea cu o manie diavoleasca
Si mirosul oricarui fruct copt sa-mi aminteasca ca-s flamand de tine
Sa fiu nesatul,nemultumit si vesnic in agonie
De moarte,de clipe,de orice nu tine de tine.

Mi-am dorit un vaz infestat de viata
Si-mi duc incapacitatea in neputinte senzoriale
Caci a vedea si a nu simti,nu e la fel cu a simti dar a nu simti destul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu