sâmbătă, 21 septembrie 2013

Eu poate-mi joc rolul dar tu?

 Nu-mi place sa fumez.
Acel aer amar-cald imi inaspreste maruntaiele,
Si orice gand ce mi l-ar releva acest act considerat mistic
Ma duce la depresii consumatoare.

Dar totusi adoram sa-l privesc prin norul gros de toxine chinuitoare;
Adoram sa ma ucid privindu-l.
Imi fac rau precum si el mi-ar face rau.
Cu cea mai mare placere chiar.
Poate chiar de ambele parti.

Ma priveste cu niste ochi ce nu sunt ai lui.
Is invatati si dati pe replay cu scopul impresionarii
Da,bravo,ma declar impresionata.

De lipsa de tact,desigur.
Voi mai primi si altceva interesant in aceasta seara?!
Sau pot sa incep?

Vino mai aproape si spune-mi iar.
Vreau sa aud tot ceea ce nu sunt si trebuia sa fiu.
Vreau sa aud tot ceea ce urasti la mine.
Vreau sa ma iubesc prin ura ta.
Vreau sa fiu flatata.
Vreau sa-ti simt ura cum te taie violent.
Si mai vreau sa mori din cauza ei.
Din cauza mea mai precis.

Ah te-am distantat.
Deja ochii-ti sunt vulnerabili.
Deja iti urasti propria ura.
Deja iti vine sa vomiti.
De spaima.
Te-am ghicit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu