luni, 23 septembrie 2013

Adictie

Ma cufund in atingeri dulci de materiale matasoase.
Mi-ascund trairea sub note aburinde de ceai amar.
Un firicel de praf imi insoteste respiratia greoaie,
Mi-as putea scrie universul descriind cicatricile batatorite,
Dar el se-ascunde-n cotloane intunecate si priviri incercanate demult.

Am baut din licoarea propriului diavol,
Iar el mi-a zambit cu ceea ce parea o alinare
I-am simtit iubirea ce s-a transformat in organe secatuite,
De fragezimi plapande si iluzii lucitoare.

Cu buzele crapate odata-i sopteam:
Vreau sa respir raceala muntilor,
Si sa ating intunecimea lacurilor abandonate,
Sa devin una cu pamantul,
Si a lui pulsatie sa bata-n mine.

Un fior intunecat a crescut in mine,
Si am crezut ca am devenit si eu aievea.
Ca picaturi de sange infestat mi s-au dezvoltat in vene
Si ca ghiare ascutite-mi strapung pielea.

Oh tu inger decazut de frumuseti ideale,
Mangaie-mi pielea si scuteste-ma de mine.
Arunca-ma in adancimi din care sa nu-mi vad salvarea,
Si imbina-ma cu piei violate de dulcea-i tentatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu