vineri, 8 mai 2015

Priveste si impiedica-te

 Mana mi-ar fugi ..si nu pe foaia cartii.
Si totusi stau aici rece si privesc.
Am un zambet ciudat si un foc in privire.
El ma urmareste si mi-a zis-o 'Nu stiu ce-ti fac daca te prind.''
-Ceva placut?!

Mi-am demonstrat iar nesimtirea prin tinuta mea. Iar negru?
Macar port haine mai mulate si niste cizme pana la genunchi.
Am ochi de drac. Mult,mult negru si un sictir..
Citeste.
Oare cati o sa se impiedice?
Nu rade. Taci si bucura-te.
O mana pe umarul meu .
-Ce faci? De ce stai asa?
-Sunt obraznica?
-Tu si cand stai picior peste picior nu poti sa stai ca o femeie?
-Ah..gen ''sunt vulnerabila, F*te-ma?!''
-Nici chiar.
-Nu-ti place cum stateam?
-Oh Ba da si nu cred ca numai mie.
-Te-a facut sa te gandesti mai departe?
-M-a facut sa ma gandesc de ce ai fi capabila.
-Si..de ce sunt?
-De tot ce ai tu chef.
-Pai vezi? Mi se pare normal sa transmit asta prin postura mea.
-Tie da. Dar altora?
-Altii pot sa ma suga.
-Nu,nu pot.Cred ca le-ar placea asta.
-Si eu cred asta.
-Prea multe oferte,nu?
-Mult prea multe.
-Ai reusit sa citesti macar o pagina din cartea aia?
-In jur de 30 chiar.
-Esti rapida.
-Sunt multe lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu