luni, 13 octombrie 2014

Chinuind un cinic

-Universul ei este limitat.
-Limitat? Esti nebuna? E cea mai libera femeie pe care am cunoscut-o vreodata
-Nu chiar. Asta vrea sa te faca sa crezi. Te-ai uitat vreodata atent la ea?
 Mereu face acelasi lucru doar cu persoane diferite. Joaca acelasi rol. Niciodata nu se arunca spre ceva nou. Nu risca, nu traieste. E ca o placa stricata si sincer pare plictisitoare.

-Esti geloasa!
-Cand o sa-mi prezinti o femeie altfel promit ca o sa fiu si o sa caut sa ti-o fur.
-Normal. Vrei sa-mi dai peste ochi cu absolut orice
-Credeam ca am facut asta demult?! Sunt doar mai buna decat tine la ...orice.
-Da. Doar pentru ca tu esti inumana.
-Si tu nu? Te-ai trezit azi simtindu-te ca un sfant?
-Nici chiar. Nu-i raiul locul perfect pentru mine dar totusi eu mai tin si la om
-Si eu mai am momente bune.
-Cand iti convin, desigur.
-Chiar nu stiu de ce ma vezi atat de malefica.
-Este simplu. Te plictisesti la fel de repede ca si mine si atunci cand te plictisesti incepi sa ii faci pe oamenii de langa tine sa sufere.
-Credeam ca si tu faci fix la fel?
-Poate. Dar cu tine nu mi-a iesit. Pe tine nu te pot face sa suferi.
-Si..te oftici?
-Da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu