marți, 7 octombrie 2014

In conversatie cu ea

-Daca te iubea atat de pasional precum spui, nu ar fi fugit de langa tine nu? Nu ar fi facut sex cu altele!
-Crezi? Eu cred ca fix asta ar fi facut..
-N-are nici o logica!
-Pentru tine nu are. Mie mi se pare foarte normal sa fi fugit..fix in alta si cat mai repede.
-Ca sa te oftice?
-Ca sa ma umileasca.
-Si te simti umilita?
-Deloc. Ma simt chiar flatata. Daca a ales sa fie nesatisfacut desi asta uraste cel mai tare, doar pentru ca sa-mi dovedeasca mie ceva, inseamna ca tine mult...mult prea mult si asta nu-i convine absolut deloc. Toata situatia asta este foarte amuzanta.
-De ce ai gasi asta amuzant?
-Pentru ca ma intriga si este ceva nou.
-Atat de cinica sa fii? Chiar nu-ti pasa?
-Nu.
-Ti-a pasat vreodata?
-Probabil ca da. Insa nu-mi plac oamenii ce ma presioneaza sa ma joc cu ei.
-Ciudat. Pare sa-ti faca placere..
-Imi face. Dar prefer momentele de extaz, nu pe cele de sadism mental. Desi pot gasi satisfactie in absolut orice. Chiar si in lucrurile demente.
-Oh,de asta sunt constienta..
-Esti? O simti? Cam cat de tare..o simti?
-Suficient de mult incat sa-mi placa ceea ce aud si vad
-Nu-mi suna deloc rau asta.Nici tu nu pari a fi prea rea..desi pun pariu ca te pot face sa fii foarte rea..in sensuri ce-mi convin foarte mult mie.
-Te rog?!
-Nu inca. N-am ajuns insa in acel moment, mai ai putina rabdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu