duminică, 12 octombrie 2014

Nu-i asa ca ma detesti?

"Ce vrei?"
Se uita la ea, asa cum se uita barbatii la femeile frumoase dar slabe.
Se gandise ca era la fel ca toate celalalte.
Ca-si traieste propria drama, de a fi frumoasa si atat.
Ca traieste cu falsa impresie ca le poate avea pe toate.

Vacanta in acea destinatie exotica, bijuterii si sex de calitate la discretie.
Poate chiar un fraier mereu la dispozitia ei. Ce va ramane mereu acolo.
Dar nici unul din ei nu ramanea, nu-i asa? Toti plecau. Dupa ce-si luau ce aveau nevoie. Si tu, printeso ramaneai singura si parasita ca o carpa folosita.

Da clar, o femeie frumoasa nu poate oferi ceva in plus.
Va fi o fantezie, o iluzie, ceva de moment si atat.
Nimic nu prevestea insa ce urma sa se intample.

-Stii, m-am gandit, de fapt nu m-am gandit deloc la asta, mi-a venit pe moment.Vreau sa dispari.Acum.
-De ce? Ce-ai patit? Nu-ti mai convin?
-Tu inca traiesti cu impresia ca mi-ai convenit vreodata?
-Pai ce, ti-am facut vreo ceva?
-Da.M-ai plictisit.S-a terminat. Am trait-o si pe asta. Mi-am satisfacut curiozitate si fantezia deci dispari caci de acum o sa incep sa te umilesc de-a binelea.
-A da? Ia sa te vad!

-Niciodata in viata ta nu ai fost macar aproape de o femeie ca mine. Ne detesti.
Nu suporti faptul ca tu esti de fapt cel aruncat la gunoi. Ca eu oricand pot alege mai bine.
Ca eu-mi aleg calitatea vietii mele dar tu esti condamnat sa ramai mereu in rahatul tau de viata.
Ma urasti pentru ca stii ca-s puternica desi nu ti-am mai aratat-o vreodata pana acum ( am eu satisfactii nebune).
Pot sa te am pe tine, pe prietenul tau cel mai bun, pe seful tau. Pe oricare tu-l urasti si invidiezi si crede-ma pot sa ii fac sa ma iubeasca obsesiv. Dar n-am chef. Cum n-am nici chef de tine. Acum fugi!

-Esti beata?? Ce ai luat? Ce-i cu criza asta de personalitate? Nebuno!
-Nu dragule. Nu-s nebuna. Sunt doar eu cu adevarat. M-am ascuns bine.nu? Tu esti unul dintre multi.. si acum ca s-a terminat pot sa fiu cine am eu chef. Eu mi-am satisfacut curiozitatea din plin. Tu ai pierdut insa totul.
-N-am pierdut nimic. Nu stiu de unde ai invatat textul asta insa eu stiu ca tu ma vrei!
-HAHA. Nu, nu te vreau. Daca am vrut vreodata un barbat.. crede-ma ca erau total diferiti de tine. Erau stilati, educati..atragatori..interesanti...
-TACI! Nebuno! Ce-ai patit?!
-Nimic. Imi arunc jucaria la gunoi. M-am plictisit de ea. Nu vrei sa ma ajuti si sa o conduci tu pana la usa?!
-BINE! Pa! O sa regreti asta!
-Clarrrr. Cu fiecare minut petrecut fara tine, intr-o impacare totala de sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu