marți, 23 februarie 2016

Ma ascund.

Nu-s rea, dar ma ascund.
Zambesc ciudat pentru ca ciudatenia sunt chiar eu.
Intuitie. Stiu, stii.

Nu mi-am dorit sa fiu fetita inocenta cu sufletul de drac.
Sunt fatala chiar si atunci cand caut sa fiu opusul.
Cati au suferit, cati te-au vrut?!
Prea multi.

N-am nici 30 de ani si ma simt de 50.
Nu am vrut sa stiu tot ce-i mai rau din lume.
Perversitatea are multe forme si eu le stiu pe toate.
Puterea ma atrage si pulseaza in mine.
Nu atinge, pentru ca musc.

De ce n-ai fugit?! Pentru ca oricum, oriunde eram tot eu.

-O vrei tare..
-Mai rau decat tine? Punem pariu ca nu?!
-Tu,inocenta?! Nu cred ca am cunoscut vreodata o femeie mai rea..
-Cauti sa ma flatezi?!
-Nu. Dar este evident.

Uita-te la mine, in ochii mei si impiedica-te.
Te simti pierdut? Nu mai stii ce ti se intampla?
Ma diseci in categorii dar le uiti pe toate atunci cand te privesc?
Ai lua-o razna si daca te-as atinge ..
Dar amandoi stim ca nu este nevoie de nici macar atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu