duminică, 23 aprilie 2017

Dedica-ti viata mie

De ce nu te rupi? De ce nu cazi?
Stiu ca esti slaba. Si totusi daca nu-s?

Nu vreau sa mi se rupa carnea si totusi acei ochii nu prevestesc nimic bun.
Dar eu nici macar nu-s sigura ca vreau asta.

Pentru ca mereu am fugit. De lux. De vapoare. Cu al meu rau de mare..si rau de casatorie.
Am fugit de studii prestigioase la scoli de arte.
De barbati educati ce ar fi murit pentru mine.
De dorinta exagerata. Ce sufoca. Ce subjuga. Ce cere tot..Iar eu pot oferi atat de putin.
Nu ma..pot oferi pe mine. Sunt parti si pe acelea le joc. Nu vreau nimic aparent dar cer totul si..poate pentru asta si primesti totul. Cere si ti se va da, sau fii si se va crea.

Nu am vrut sa fug de el.. dar mi-a fost frica.
Visa sa ma inchida. Ca intr-un glob de cristal. As fi avut totul dar.. n-as fi fost eu.
Eu nu pot fi..doar o papusa. Sa cant cum mi se cere, sa fiu carne si atat.
Sunt o papusa ce distruge..


Da-mi tot ceea ce refuzi sa oferi. Asta era? Crezi ca este atat de simplu?
Daca ai sti cati au incercat... daca ai sti ce ascund..
In inocenta mea zac mii de draci si intreg iadul este ascuns in mine.
Am sange pe maini si blesteme aruncate mie de zeci de barbati.
Chipul dragalas ce te priveste este un miraj.. o iluzie.

Daca m-as rupe nici macar nu m-ar durea. Atat este de grav. Durerea nu semnifica nimic pentru mine.. poate de asta ma pricep atat de bine sa o Provoc? Poate de asta te roade sa ma privesti.
Te doare sa fii respins. Mori de gelozie ca nici macar nu te vad ca barbat.
Te rupe mai tare.. decat te-ar rupe un cutit ce cu placere ti l-as baga in mana.
Ironic este.. ca am impresia ca ti-l si doresti.
Sa ma manifest. Sa ofer ceva. ORICE, CEVA. sa te simti barbat chiar cu riscul de a fi strivit.
Iar eu... nesimtita te-am raportat la stadiul de obiect. Nici macar de obiect sexual.

Cat doare sa nu fii dorit? N-am de unde sti.. eu-s la extrema cealalta.

''Te plac foarte multi barbati?!''
-Pot sa am pe oricine. Pe mine toti ma plac.
''Da?''
-Tu ce crezi?!

Nu vrei sa ne jucam? Cum ai face-o?
M-ai privi in ochi si mi-ai zice ca-s doar o femeie. Ca nu sunt atat de buna precum ma cred. Ca nu-s asa frumoasa precum ma vad. Ca voi imbatrani si voi pierde tot.
Ca sexul este irelevant. Faptul ca un barbat vrea sa ma futa nu inseamna ca el este slab mie.
Si eu as Zambi de fiecare data. Te-as privi rece si ti-as zice sa-ti ascuti cutitul mai tare pentru ca nici macar nu m-a atins. Si eu stiam ca-l vrei adanc. Sa te simt, nu?
Si din acest joc.. m-as intreba eu asa.. cine pierde? Eu ce zambesc sau tu ce te zbati sa ma ai.
Dorinta este nimic? Atunci de ce mori pentru asta? Pentru o senzatie de moment. De ce te chinuie asta atat de mult.
Eu stiu de ce. Nu-i asa ca sunt ingrozitoare?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu