luni, 12 ianuarie 2015

Vreau sa te ..

-Elegant.
-Vrei sa ti-o zic elegant?
-N-ar strica.
-Vreau sa te..
-HAHA.
-..invit undeva frumos.
-Ca sa ...?
-Vorbim
-Despre?
-Despre tine normal.Nu esti narcisista?
-Uneori.Vrei sa-mi faci pe plac?
-Neaparat.
-Caci ai impresia ca asta-mi doresc?
-Toata lumea isi doreste asta.
-Poate eu-mi doresc ceva diferit.
-Diferit zici? Pai ai putea sa fugi cu mine..din tara. Unde vrei tu.
-Iti permiti?
-Pentru tine totul
-Ce replica tipica.
-Poate dar sunt sincer. Imi place de tine.
-Si mie-mi place de mine.
-Pai cred, cui nu i-ar place?
-Tie poate. Pot sa fi de-a dreptul naspa.
-Atunci imi placi si mai tare.
-Hmm

-Aici.
-De ce aici?
-Piele.Neagra. Si-mi place cum se aude cand imi misc tocurile pe ea
-Te crezi pisicuta si vrei sa zgarii?
-Nu chiar. Doar imi place sa distrug lucruri. Mi se pare interesant
-Si tentant?
-Si asta.
-Pentru ca in general distrugi si oamenii?
-Doar daca mi-o cer frumos..
-Frumos fiind..cum?
-Pai nu stiu..frumos in genul 'draga mea pentru tine..as muri.."
-Draga mea pentru tine..as muri..si multe altele...
-Uhum. Presimt ca va fi o seara interesanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu