joi, 18 septembrie 2014

Rosu,culoarea sangelui.

O sa ma recunosti.
O sa fiu in rosu. Culoarea sangelui.
"Da bine, dar de unde o sa stiu ca esti tu?"
O sa ma simti. Nu o sa-ti doresti sa te uiti fix la mine dar nu o sa te poti opri din a o face.

Era noapte bineinteles. La ora cand lumea normala doarme, dar nu e ca si cum eu traiam in acea lume.
Nu ma interesa nimic din ceea ce era normal.
Nu ma simtisem normala vreodata si nu eram normala mai ales in seara aia.

Auzeam inca o voce cunoscuta prin minte  "Tu chiar ai de gand sa te intalnesti cu un strain, noaptea? Si sa.."- Da.O sa fie bine. Nu-ti face griji.
Nu-mi pasa insa de nimic. Inafara de lucrurile placute pe care le puteam obtine.

"Tu esti.. Nu poti fi tu.."
Si daca as fi, cam ce crezi ca mi-ar placea sa-ti fac?
Tremura.
Mereu m-a amuzat asta. Te uiti la un barbat ce a petrecut macar 2 ore sa arate impecabil si care-i la costum. Probabil cu ceva realizari in viata, si-l vezi, aici, singur, in fata ta, tremurand. Speriat. Socat de orice posibilitate.
"Pai eu fac orice vrei tu."
-Hmm.Periculos gand.Chiar ai zis asta? Orice zici? Ok. Urca-te in masina atunci.
Pana si masina lui ii era neagra.Si costumul ii era la fel.Mereu am crezut ca oamenii ce poarta des negru sunt increzatori.Se pare ca lucrul asta nu se aplica la cei ce au de-a face cu mine.
-Accelereaza
"De ce? Vrei sa murim?"
-Vreau sa vad cat de mult prinde.
"Nu pot sa fac asta.."
-Trebuie

Si la acea viteza chiar ca nimic nu mai conta. Mintea mea radea de una singura gandindu-se la ce ar zice lumea daca intr-adevar am muri ca tampitii. "Un barbat de.. afacerist.. a fost gasit mort alaturi de..o bruneta neindentificata inca, ..imbracata in rosu "

Ah. Totusi totul se leaga. Rosul mereu a fost o culoare atat de pasionala.

"Imi place felul tau de a fi si de a te imbraca.Nu multe femei se mai imbraca asa in zilele astea."
-Nu multe femei sunt ca mine.Si clar, nici una nu ti-a mai facut, ce o sa-ti fac eu tie atunci cand o sa ne oprim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu