duminică, 14 septembrie 2014

Blind date

-Eu cred ca ceea ce-ti trebuie tie este un barbat adevarat.
-Aaaaaaa, adica cineva diferit de tine. Da, ai dreptate!
-Ce mi-ar mai placea sa ai tupeul sa-mi zici si asta in fata.
-Crezi ca nu-l am?
-Eu sper sa-l ai. Ar fi chiar distractiv.
-Da,asa este. Mereu mi-a placut sa-mi bat joc de fraieri.

-Clar, daca n-ai fi atat de draguta ai fi chiar malefica.
-Credeam ca sunt deja? Iar ma ajuta fata?
-Te ajuta tot ambalajul. Insa-mi mentin parerea legata de tupeu. Nu cred ca-l ai mereu.
-Pot sa-l am mereu. Pot sa-l cresc in intensitate. Pot chiar sa te distrug cu un zambet mare pe buze.
-Atunci esti femeia visurilor mele.
-Awwww. Esti sigur ca nu erau cosmaruri?
-Daca ar fi fost cosmaruri..ar fi fost unele in care mi-as fi dorit sa fiu chinuit non stop.
-O sa fii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu