joi, 28 noiembrie 2013

Reversul medaliei

Reversul medaliei este atunci cand primesti ceea ce nu trebuia sa primesti niciodata caci e sfarsitul a ceva si inceputul a altceva din tine ce nu trebuia sa fi fost activat niciodata.

Se privisera de parca nu se vazusera niciodata.
Pe parcurs oricine s-ar fi pierdut insa ei nu se puteau ierta asa usor.
Nu puteau sa-si accepte umanitatea si greseala.

-Cum poti ierta ceva ce nu-ti poti accepta nici tie?!
-Te referi la faptul ca ne-am schimbat sau ca ne-am atacat reciproc pana cand nu a mai ramas nimic?
-Ce vreau sa spun este ca odata ai fi reprezentat ceva dar acuma nici macar nu mai existi.
 Mintea mea te-a exterminat si sters pana si ca idee si ca totul a fost inlocuit cu un gol.
 Nu e ura,nu e nici macar o amintire e doar o idee inexplicabila pentru mine caci acuma totul mi se pare absurd.Pana si tu.
 Mereu toti mi-au parut absurzi atunci cand totul s-a incheiat.
 Ideea mea despre fericire mereu e departe de tot ceea ce ei imi pot oferi.

-Deci este adevarat.Ai trecut peste si ca de ce sa mint acuma ma sperii tu.Foarte tare chiar.
-Da este adevarat.Acuma totul este doar la stadiu de judecata pura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu