miercuri, 30 decembrie 2015

Si tie-ti place viata?!


Sunt pe pereti. Ma doare totul sau nimic.
Simt rece, si tare si nu, nu esti tu.
Iti simt nervii si ura in modul cum te misti si ceva.. totusi ceva-mi zice ca ma placi.
Stii ca atingerea ta imi da caldura?!
Nu ma poti strivi pentru ca eu mereu voi fi mai rece decat tine.
De ce tremuri cand te ating?
-Pentru ca niciodata nu te-am vazut asa..
Si-ti place ce vezi?
-Nu stiu inca... dar incep sa ma obisnuiesc.
-Iti place.. recunoaste ca-ti place.
-Nu vreau sa-mi placa..

Am ajuns totul sau poate doar un animal. Unul ce distruge, ce poarta chip de femeie. ce traieste pentru o senzatie si urla sa moara pentru ca vrea mai mult.
Amazoanele isi doreau un egal,
Eu ma sperii de cel din fata mea.
L-as distruge pentru ca la asta ma pricep cel mai bine..
Si totusi...

De ce nu mi-ai facut rau?
Inca nu te-ai prins? Dupa cat timp a trecut?
Ma iubesti. Cu adevarat. Chiar ma iubesti?
Mereu te-am iubit. Doar pe tine.
Dar.. de ce.
Esti puternica si atlfel. Nu ma multumesc cu oricine.

 Si asa dispar. Intr-o lume in care te-am tot cautat. Am visat la barbatul ce ar face orice chiar impotriva mea sa ma aiba. Pe mine, eu.  Departe de faduri, de impresii , de tot, doar eu.
Ma excita cum ma doresti. Vreau sa fiu dorita asa. Asta mi-am dorit-o mereu.
In vorbe tacute. Priviri ce curentau. Tinute/haine din alta lume.
Vreau sa-ti doresti sa musti acea carne si sa o mangai in acelasi timp.
Despre asta a fost mereu vorba.
Am murit mereu pentru o clipa.
Te-as fi distrus pentru ea.
Ca sa mi-o dai. Doar tu.

Duc un razboi greu. Sunt mereu singura si mereu inchisa in mine.
Distrug si creez dar nu simt. Vreau ca sa ma obligi, ca sa te oblig la randul tau sa simti.
Vreau sa urli cu mine. Ce-i aia viata daca nu doare placut?!
Mi-am dorit sa mori cu mine. Mi-am dorit omenescul posibil.
Am vrut sa fiu zeu si sa mor. Am vrut sa fiu nirvana si sa fiu dracul in acelasi timp.
Sa distrug orice, sa fiu orice, sa simt orice Dar nu singura.
Si astazi te simt cum ma simti,
Ne privim si lumea nu exista.
O simti?
O vezi cat este de stupida?

Da-mi mana si o sa-ti arat paradisul si o sa-ti arat de ce sexul este si va fi mereu mai mult decat doar o obsesie a oamenilor superficiali. Poate fi chiar paradis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu