vineri, 21 noiembrie 2014

Deci inca suferi dupa mine

-Tu inca crezi ca eu te-am ales doar pentru sex?
-Nu te-as fi judecat daca ai fi facut-o. Nu-i ca si cum nu-s buna la asta.
-Bine.Dar tu de fapt esti buna la toate
-Esti fericit?
-De cand sunt cu tine da.

"De ce a aparut iar el?"

Privindu-mi pielea si observandu-i netezimea nu as putea sa-mi neg satisfactia.
Este acolo. Ma priveste din carne. Din placere. Din ceva terminat cu bine.

Si totusi el. El cel ce nu m-a atins caci i-am refuzat asta. El inca este in viata. Mai rau de atat. El inca ma cauta si vrea lucruri. Vrea sa sufere si tot el si-a gasit si calaul. Imi poarta numele si parfumul. In oglinda zambetul insa imi este diferit.Caci este o parte din mine ce vreau sa o uit.
"Dar ea e vie cand el apare"
Nu vreau sa stiu asta. Nu vreau sa stiu cat de multa placere mi-ar facea sa fiu iar un calau.

-Stiu ca inca nu m-ai uitat.
-Asta nu are importanta.
-Eu as zice ca are.A trecut ceva timp. Esti fericita?
-Da.
-Este el..?
-Nu.
-Deci l-ai gasit?
-Da.
-Odata imi placea sa cred ca eu sunt ala.
-Si mie mi-a placut sa cred asta atunci. Desi stiam ca nu este asa.
-Din cauza varstei?
-Din cauza ta. M-ai fi tras intr-o groapa in care m-as fi aruncat de buna voie.
-De buna voie..pentru ca ti-ar fi placut.
-Ce-si face omul cu mana lui..se cheama...placere?
-N-am de unde sti. Nu ti-ai dorit mana mea vreodata.
-Ar fi fost culmea..si chinuitor. Tot pentru tine.
-Poate. Dar tie ti-ar fi placut.Deci poate si mie..
-Si...inlocuitoarea mea?
-Tu nu poti fi inlocuita. De ce ma chinui cu asta?
-Pentru ca pot.
-Da..uitasem.Tu da, poti.
-Ea poate?
-Ea nu exista.
-Deci suferi..
-Foarte
-Placerea este de partea mea.
-Intotdeauna a fost asa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu