luni, 3 octombrie 2016

De unde vii? Ce-ti doresti?

Pisicuta cu frica in san..
Rujul rosu iti pare sangeriu si continui sa-ti musti buzele.
Este 6 dimineata si tu nu dormi.
Nici nu trebuie sa dormi.
Stai rezemata de bar si stii prea bine ca ai ciorapii de matase rupti dar nu-ti pasa.
Ai refuzat sa ii dai jos si sa ii arunci, fix ca sa fii vulgara.
Dar tu nu poti fi vulgara, pentru ca asta nu-i jocul de acum.

Mintea-mi fuge si n-ar trebui..
La baruri seara , tarziu cand nimic nu conta, la femei frumoase dansand pentru mine.
La prea mult whiskey si bautura,
Aveam 20 de ani si el aproape dublul.
Ma dusese sa vad cadane.
Cum nu stii ce sunt? Dansatoare exotice. Iti vor dansa si pe masa. Pe muzica araba.
Si astia au si cele mai bune prajituri.

Fumam narghilea si tot beau acel whiskey sec si-mi zic ca barbatul asta nu ma va dori ca angajata.

Ca este evident ca vrea mai mult si ca eu-s nebuna pentru ca la varsta mea, cred ca stiu sa-mi joc cartile corect. Privirea lui insa pare vrajita, pierduta.
Il observ ca ma vede usor diferit de altii. Ca daca as fi o bucata de carne proasta, nu se obosea asa tare. Si pare usor indragostit.
Si-mi zic, nu conteaza cati ani am, nu conteaza de unde vin, eu am tupeul ala oribil la 3 noaptea sa fiu cu asta si-s convinsa ca la noapte dorm singura si ca el nu va obtine nimic.

Acum sunt batrana. Ador sa zic cuvantul.
Adica abila, vulpe experimentata, sarpe.
Cuvintele mele sunt dulci cu un scop si ma misc cu incredere unduindu-mi corpul.
Acum ma iubesc, de asta nu tremur. Am vazut atat de multe

M-am urat atat de mult si mi-am facut si atat rau incat aproape nimeni nu poate sa-mi compenseze durerea cauzata cu propria-mi mana.
Sunt cea mai mare dusmanca a meu si aceea ce ma chinuie mi-e permanent alaturi.
Nu este alter ego, nu este bipolaritate, ci este o forta ce nu ma lasa sa fiu slaba si ma obliga sa ma ridic mereu. De eu as muri ea tot mi-ar misca trupul ce se vrea inert si ar urla razbunare.
M-ar ajuta sa ma tarasc si sa-mi leg tije de picioare pana cand ele ar fi puternice iar.
Tot ea mi-ar tine de cald noaptea in patul acela gol dar cu cearsafuri de satin.
Niciodata nu as fi singura pentru ca ma am pe mine.

N-as sti sa ma prezint acum...
Cine sunt..ce sunt.
Vad ochi intrebatori. Si fascinati.
Sunt TOT. Si vulgara, si copila si femeie si suflet dulce si miere si IAD.
As zice mai mult IAD pentru ca doar iadul e asa imbietor.

Iar eu in Iad o sa mor. In jocul creat de mine cu mintea mea proprie.
Mereu voi juca sah cu propria -mi persoana.
Fie intr-o casa de cristal , fie intr-un apartament la ultimul etaj.
Cu Jack Daniels in frigider si gheata mereu pregatita.
Cu prea multe carti ciudate.
Cu lenjerie sexy si fina ce sa-mi mangaie sufletul si corpul mai bine decat ar face-o orice barbat.
Nu stiu de unde vin.. dar stiu ce-mi doresc.
Imi doresc Totul si ..mi se pare de bun simt sa ii cer vietii sa-mi dea asta.
Imi doresc.. Libertatea de a fi eu. Oricat de nebuna m-ar crede altii.
Sunt dispusa sa calatoresc in intreaga lume pentru asta.
Si simt ca o sa o fac in curand iar.

Ce-mi doresc... nu ceea ce-ti doresti tu de la mine. Si nu pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu