vineri, 20 februarie 2015

Nu o sa-ti permit sa ma atingi

Cine este femeia asta?

O gasise in semi-intuneric..O imagine aproape teatrala.
Nu fuma si nici nu bea dar ceva in privirea ei iti zicea ca are vicii care mai de care mai ciudate.
Se apropiase de ea cu o oarecare frica.
Ceva la ea il atragea dar si speria in acelasi timp.
"Pot sa iau loc? Simt nevoia sa vorbesc cu cineva..."
-Si m-ai gasit fix pe mine?
"Am o problema cred..cu femeile frumoase..ma determina ceva la ele sa le vorbesc."
-Ah. Deci daca eram urata nu ma abordai?
"Te-as fi abordat indiferent.Ai ceva aparte."
-Da. Asa este. Am. Stai jos.

Este la mine? Chiar este la mine? Nu visez?
Cum s-a ajuns aici? Cum am ajuns eu aici?
''Sunt cel mai norocos barbat din lume."

-O sa te fac foarte nefericit.
-Nu ai cum.
-Asa crezi...dar nu o sa-ti permit sa ma atingi.
-Poftim?
-Daca ma vrei suficient de mult..o sa astepti.
-Esti virgina?
-Evident ca nu. Din contra.
-Ce vrei sa spui?
-Vreau sa fii pregatit pentru mine.Pentru ca stiu ca nu esti inca.
-Cum adica nu-s pregatit?
-S-ar putea sa fii prea slab si mie nu-mi plac barbatii slabi. Barbatii guvernati de instincte si sentimente.
-Nu toti oamenii sunt guvernati de asa ceva?
-Nu. Eu nu-s.
-Afara!
-Da-ma tu cu propriile tale maini. Vreau sa vad cum o faci.
-Nu..nu o sa te ranesc! Nu ma obliga sa devin altceva! Pur si simplu iesi.
-Nu. Convinge-ma.
-Uite..totul este prea ciudat. Te rog sa iesi si sa pleci!
-De ce esti atat de nervos? Este ceva personal?
-Personal??? Da. Este ceva personal! Tocmai am fost respins!
-Nu. Gresit. Tocmai ai fost provocat sa ma seduci, sa fii altfel, sa fii ceva mai puternic.
-Imi plac lucrurile simple.
-Oare? De asta m-ai abordat ca-ti plac lucrurile simple? Sau ca te-ai plictisit demult de ele?
-Bine recunosc..esti buna si te vreau.. dar nu-s dispus sa.
-Sa astepti?
-Nu pot sa astept. Nu cred ca-s facut pentru asa ceva.
-Pai..cum te simti acum?
-Agitat. Nervos. Nu stiu. Tensionat
-Dar? Fericit?
-Cumva da.
-Foarte bine. Incepi sa intelegi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu